MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru

  • masa pelepasan:2024-03-19 11:23:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:270
  • Penerangan pantas:

    Molo, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin da

Kandungan artikel
yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

MoloOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Al KhankahIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Operasi pengubah tenggelam minyak


MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan,MoloPengubah distribusi tenaga tinggi, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, stabilkan tutup lonceng hentikan angkat, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Untuk pemasangan tongkat kilat,MoloPengubah kuasa suai, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

produksiApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time,MoloKapasiti pengubah distribusi, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Rakmandasi halaman rumahApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

MoloPembuat pengubah kuasa

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

MoloMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru memberi anda MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru oleh syarikat kami, perkhidmatan MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru. MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MoloPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkanProduk baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!